Kjøpsvilkår og Salgsbetingelser

Kjøpsvilkår & Salgsbetingelser

Velkommen til Adrenix AS. Ved å handle hos oss godtar du følgende vilkår og betingelser. Vi anbefaler at du leser gjennom disse før du legger inn en bestilling.

ADRENIX AS
Org. nr. 935 018 919
Sommarstølen 3
6440 ELNESVÅGEN
E-post: post@adrenix.no

1. Generelt

Disse salgsbetingelsene gjelder for alle kjøp gjort gjennom vår nettbutikk. Vi følger norsk lov, inkludert forbrukerkjøpsloven, angrerettloven og e-handelsloven.

2. Bestilling

Når du fullfører et kjøp, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Denne bekrefter at vi har mottatt bestillingen din, men er ikke en bindende avtale før vi har behandlet den. Vi forbeholder oss retten til å kansellere bestillinger ved feilprising, tekniske feil eller mistanke om svindel.

3. Priser og betaling

Alle priser er oppgitt i NOK og inkluderer merverdiavgift (MVA) dersom det er aktuelt.
Vi tilbyr følgende betalingsmetoder:

  • Kortbetaling (Visa, Mastercard, etc.)
  • Vipps 

Betaling behandles sikkert via våre betalingspartnere.

4. Frakt & Levering

Vi sender bestillinger så raskt som mulig etter at betalingen er mottatt. Leveringstid varierer avhengig av leveringsmetode og sted.

  • Estimert leveringstid: [3-10 virkedager]
  • Fraktkostnader beregnes i kassen

Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser hos fraktselskapet.

5. Angrerett & Retur

Du har 14 dagers angrerett fra du mottar varen, i henhold til angrerettloven. Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager fra fristen begynner å løpe.
For at en retur skal godkjennes, må varen være ubrukt, i originalemballasje, og med alle lapper og tilbehør inkludert.

Les mer på vår Retur & Refusjon-side.

6. Reklamasjon & Garanti

Dersom et produkt har en produksjonsfeil, har du rett til reklamasjon i opptil 2 år etter kjøpet (5 år for varer med vesentlig lengre levetid), i henhold til forbrukerkjøpsloven.

Kontakt oss på post@adrenix.no med bilder og beskrivelse av feilen.

7. Personvern

Vi behandler personopplysninger i henhold til gjeldende lover. Les mer i vår personvernerklæring.

8. Ansvarsbegrensning

Vi tar ikke ansvar for skader eller ulykker som følge av feil bruk av produktene. Sørg for å følge bruksanvisningene og anbefalingene fra produsenten.

9. Konflikløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 6. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  600  eller www.forbrukertilsynet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.

10. Endringer i vilkårene

Vi forbeholder oss retten til å oppdatere disse vilkårene uten varsel. Den nyeste versjonen vil alltid være tilgjengelig på vår nettside.


Dersom du har spørsmål om våre kjøpsvilkår, kontakt oss på post@adrenix.no.